Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У розділі матеріалів: 15 Показано матеріалів: 1-10
- При взаємодії з дитиною рекомендується доброзичливий, спокійний і довірчий стиль.
- Уникайте крайностей: не можна дозволяти дитині робити все, що йому заманеться, але не можна й усе забороняти, чітко вирішите для себе, що можна й що не можна, і погодьте це з усіма членами родини.
|
Безпека дитини в Інтернеті: про що необхідно говорити |
Якими кольорами малює ваша дитина? |
Зміни, що відбуваються сьогодні в нашому суспільстві, зумовили загострення проблеми допомоги дітям із так званою «важкою поведінкою» і розробку діючої системи заходів з профілактики та реабілітації цієї групи молоді. |
Девіантна поведінка – це система вчинків особи або групи, які суперечать прийнятим у суспільстві правовим і моральним нормам. |
Девіантна поведінка – це система вчинків особи або групи, які суперечать прийнятим у суспільстві правовим і моральним нормам. |
Психолого – педагогічний семінар «Проблема насильства» (для педагогів початкової школи)
Психолог: Дічєва А.І. |
Завдання спрямоване на формування вміння планувати день, оптимально поєднуючи навчання та відпочинок. Дитині пропонується вести спостереження за використанням вільного від навчання часу, записувати, на що й скільки часу витрачається (наприклад, перегляд телепередач, гра, читання, відвідування гуртка). Виконуючи завдання, дитина буде вправлятися вимірювати час, користуватися годинником, розрізняти заняття, що приносять користь або «викрадають час», відповідально ставитися до активного й пасивного відпочинку, планувати свій день. |
Це завдання сприятиме розвитку вміння конструктивно керувати емоціями. Дитині пропонується намалювати, як виглядає її обличчя та що вона відчуває, коли злиться, написати, що заспокоює її та хто допомагає подолати гнів. Також дитині потрібно визначити й написати кроки до подолання гніву. Виконання завдання сприятиме формуванню навички самоаналізу, розвитку емоційного інтелекту та вміння оцінювати свій емоційний стан. |
|
|
| | |