Середа, 27.11.2024, 22:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Наша нова адреса https://kzpetrivkazosh.ucoz.org/

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів


05.05.20 1 клас
[ Викачати з сервера (24.2 Kb) ]04.05.2020, 19:28

Читання «Про тебе і твоїх друзів. В’ячеслав Шахненко «Мій друг». Наталка Бабенко «Федько-фокусник». Грицько Бойко «Побіг і прибіг». Виразне читання текстів»

- Сьогодні на уроці ми поговоримо про друзів, прочитаємо про них художні твори, спробуємо з’ясувати, глибше зрозуміти, кого ми називаємо справжніми друзями.

Послухайте  пісню  з мультфільму «Справжній друг» (муз. Борис Савельєв, сл. Михайло Пляцковський, переклад Олександр Пархоменко) у виконанні вокального колективу «Акварель».

переглянути

- Друг – це найцінніший скарб у житті. Дуже важливо мати поруч того, хто підтримує тебе в радості, розрадить у хвилини суму і скрути. Насамперед, друзі – це близькі тобі по духу люди, з якими приємно проводити час разом.  Вони завжди віддані, ніколи не зрадять. Приятелів, товаришів може бути багато, а справжніх друзів значно менше. Мати одного-двох справжніх друзів – це найцінніший подарунок долі. Такий подарунок треба цінувати і берегти протягом усього життя. Людина, яка має друзів, – щаслива людина. 

Прочитайте текст в букварі «Мій друг» (с. 82).

- Чим зовні схожі між собою друзі?

- Чим вони обидва захоплюються?

- За що хлопчик поважає свого друга?

- Знайдіть і прочитайте речення, яке підходить до малюнка.

- Чим відрізняються хлопці на малюнку? Чи сказано про це в тексті?

- Уважно подивіться на малюнок. Хто з вас упізнав одного з хлопців?  (Це знайомий нам Петрик.)

- Тоді скажіть, чим від нього відрізняється друг Юрко? (Він має кучеряве волосся.)

Прочитайте оповідання Наталки Бабенко «Федько-фокусник» (с.83-84)

- Ким мріяв стати Федько?

- Що він робив для досягнення своєї мрії?

- Що подарували хлопчику на день народження?

- Як готувався Федько до здійснення своєї мрії?

- Від чого застерігав хлопчика тато?

- Що означає слово «фіаско»? Прочитайте ще раз.

- Чому Федько повернувся додому радісний?

- Що сказав? Як пояснив значення слова «тріумф»?

- Розгляньте малюнок на с. 83. Який фокус показує Федько?

- А чи вміє хтось із вас показувати фокуси? Які?

Прочитайте вірш Грицька Бойка в букварі (с. 84).

- Про що попросив друга перший співрозмовник? Як він це зробив?

- Чи були зрозумілими його слова? (Так, усе було сказано точно, зрозуміло, конкретно.)

- Давайте перевіримо, чи говориться в проханні про що саме розказати?  (Так, про перемогу в змаганнях – «усіх переміг».)

- Між ким проводилися змагання? (Між школярами, бо змагання шкільні.)

- У яких саме змаганнях переміг друг? (Із бігу.)

- Зачитайте відповідь другого співрозмовника. Чи задоволені ви нею?

- Чи стало вам зрозуміло, як хлопцю вдалося перемогти змагання з бігу? (Ні, було сказано «побіг і прибіг».)

- Які слова зайві у відповіді друга? (Ну, значить.)

- Які висновки про якість мовлення можна зробити?

 

Письмо «Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань.  Списування із заміною малюнків відповідними словами».

У додаткових зошитах в похилу лінію  запишіть дату по середині рядка.

- Сьогодні на уроці ми потренуємося в красивому написанні великої і малої букви Т, т, закріпимо вміння писати малі букви зі схожими елементами  г, п, р.

На першому рядку після дати  напишіть окремі букви і склади з ними.

Т  П  т п р г   То  тель  при   уг 

• Словникова робота.

 - Чи усвідомлюєте ви, кого ми називаємо приятелями, товаришами, друзями? У цих слів однакові значення чи вони чимось відрізняються?

Заслуховуються міркування дітей.

- Послухайте визначення, назвіть відповідні слова.

1) людина, яка спільно з вами виконує якусь справу, бере участь у якихось діях; співучасник – … (товариш, товаришка);

2) знайома людина, з якою ви  перебуваєте  в товариських стосунках – … (приятель, приятелька);

3) людина, пов’язана з вами довірою, відданістю, спільними поглядами, на яку можна в усьому покластися – … (друг, подруга).

На другому рядку хлопці і дівчатка  записують по три слова:

Товариш, приятель, друг.               Товаришка, приятелька, подруга.

• Фонетико-графічна вправа.

На наступному рядку накресліть  звукову схему слова приятель

- Що позначає в другому складі  буква я? (Звукосполучення [й’а].)

- Яку «роботу» виконує знак м’якшення в кінці слова?  (Позначає м’якість приголосного звука [л’].)

 

Математика «Знаходимо невідомий відємник і зменшуване. Знайомимось із задачами на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника»

Переглянь відео

переглянути

переглянути

Виконай завдання у зошиті с. 52-53

Категорія: 1 клас | Додав: antoninapashkulskaya
Переглядів: 247 | Завантажень: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz