Читання «Олег Буцень «У новій школі». Читання в особах. Характеристика персонажів. Головна думка твору»
- Сьогодні ми продовжуємо міркувати на тему дружби. Основним для нас буде питання:
Із ким дружити?
- Уявіть ситуацію. До нас у клас прийшли нова учениця або новий учень. Чи будете ви з ними дружити? Від чого це залежить?
- Як ви будете поводитися, щоб стати для новеньких другом чи подругою?
Прочитайте оповідання Олега Буценя «У новій школі» (с.85-86)
- Куди переїхала Нюра?
- Чи раділа вона переїзду? Чому? За ким сумувала?
- Як вона поводилася в новій школі?
- Хто підійшов до Нюри на великій перерві?
- Що розповіла Галя Нюрі про однокласників?
- Які висновки зробила для себе Нюра? Як про це сказала?
- Чи зрозуміла вона, чому з Галею дружити не слід?
• Визначення головної думки оповідання.
- Як ви гадаєте, з якою метою письменник написав це оповідання? Про що головне він хотів сказати?
- Те, заради чого написано твір є його головною думкою.
- Прочитайте прислів’я внизу сторінки. Чи можна за його допомогою висловити головну думку оповідання?
Письмо «Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних і граматичних завдань. Формування орфографічної навички»
У зошитах в похилу лінію запишіть дату по середині рядка.
- Сьогодні на уроці ми потренуємося в красивому написанні великої і малої букви Ж, ж, закріпимо вміння писати склади і слова з ними.
На першому рядку після дати напишіть окремі букви, буквосполучення і склади..
Ж ж жж уж жб жи
- На другому рядку спишіть речення:
Дружба в нас на все життя!
- На третьому рядку спишіть прислів’я з букваря (с. 86)
• Фонетико-графічна вправа.
На наступному рядку накресліть звукову схему слова життя.
- Скільки складів у слові життя? Назвіть звуки другого складу.
- Як вимовляється м’який приголосний [т:’]? (Подовжено.)
Як треба це позначити на письмі? (Двома буквами тт.)
- Яку «роботу» виконує у слові буква я? (Позначає голосний звук [а] і м’якість подовженого приголосного [т:’].)
Математика «Розв’язуємо задачі».
Виконай завдання у зошиті с.54
|