Середа, 27.11.2024, 22:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Наша нова адреса https://kzpetrivkazosh.ucoz.org/

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів


13.05.20 1 клас
[ Викачати з сервера (22.5 Kb) ]12.05.2020, 23:28

Читання «Старі казки на новий лад. Вадим Скомаровський «Колобок». Олександр Саєнко «Рукавиця». Поняття про народну і авторську казку»

- Сьогодні ми розпочинаємо вивчати новий розділ  «Старі казки на новий лад»

-  Якби вас запитали, що таке казка? Як би ви відповіли на це питання?

         Оленка сказала: «У казках розмовляють і діють, як люди, різні тварини, квіти, речі».

Петрик додав: «У казках добро завжди перемагає зло». 

         — Казка утворилася від слова казати (розповідати),— пояснив Читайлик.        

- Чи згодні ви з дітьми? Що ще можете додати?

Казка виникла дуже давно — коли ще люди не вміли писати і друкувати. Хтось вигадав казку, розповів її іншим людям. Тим теж сподобалася казка, і вони почали її переповідати іншим. І пішла казка мандрувати від одного поселення до іншого, а пізніше, бувало, і від однієї країни до іншої. Так і дожила до наших днів. Люблять казку і діти, і дорослі: А от хто її першим написав, уже й не пам’ятають. Тому й називають такі казки народними.

Пізніше казки почали писати письменники і поети. У таких казок є автор. То й називають їх авторськими.

Часом письменники і поети дещо змінюють у народних казках, додають, приміром, нових дійових осіб, які діють у нових ситуаціях. От і називаємо ми такі казки казками на новий лад. Сьогодні будемо  читати саме такі казки.\

Прчитайте вірш Вадима Скомаровського «Колобок» (с.91), уявіть собі пригоду казкових героїв.

- Хто був колобком у цьому вірші?

- Кого він покарав своїми  голками?

Прочитайте  у букварі (с. 92) вірші про рукавичку Олександра Саєнка і Наталії Бугай

- Чи можна обидва вірші вважати написаними на новий лад?

 У вірші О. Саєнка звірі не хочуть жити в рукавичці, бо вона драна. А у вірші Н. Бугай згадуються більчата і синичка, яких немає в народній казці.

Подивіться мультфільм «Рукавичка».

 переглянути

 

Письмо «Удосконалення навички письма. Виконання граматико-орфоепічних завдань. Вибіркове списування»

 

У  зошитах в похилу лінію  запишіть дату по середині рядка.

- Сьогодні на уроці ми потренуємося в красивому написанні великої і малої букви З, з, закріпимо вміння писати малі букви з петлею внизу  у, д.

На першому рядку після напишіть окремі букви і склади з ними.

На другому рядку запишіть речення про казку.

З  З  З  з  з  д  у   зз   аз   зу   зду   зку 

  Казку прочитав – розумним став.

- Ще раз перегляньте в букварі (с. 92) вірші про рукавичку. Знайдіть рядки, у яких говориться про те, де загубив дід рукавичку, де вона лежить. (В обох віршах – на узліссі.)

- Нагадайте, що таке узлісся? (Смуга дерев на краю лісу.)

Накресліть звукову схему слова узлісся.

 

- Скільки складів у слові узлісся? Назвіть звуки третього складу.

- Як вимовляється м’який приголосний [с:’]? (Подовжено.) Як треба це позначити на письмі? (Двома буквами сс.)

- Яку «роботу» виконує у слові буква я? (Позначає голосний звук [а] і м’якість подовженого приголосного [с:’].)

Спишіть перше речення вірша «Рукавичка» Наталії Бугай (с.92)

 

Математика «Знайомимося з одиницею вимірювання часу – доба».

переглянути

Підручник с. 135 – завдання 3, 4 (письмово)

Зошит с.57

Категорія: 1 клас | Додав: antoninapashkulskaya
Переглядів: 337 | Завантажень: 7 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz