Я досліджую світ
Тема. Осінні турботи людей. Чому осінь –« гаряча пора?»
1. Щоденні новини
-Який сьогодні день? Яка дата? Прогноз погоди: -Хмарність; -Опади; -Вітер;
2. Дати відповіді на питання
-Що ви знаєте про осінь?
-Які дарунки і турботи приносить осінь людям?
- Що називають дарами осені?
- Що ще дарує осінь?
- Яку пору року і чому називають шедрою
3.Робота за підручником. ( ст.24-25)
- За малюнками розказати, що люди роблять восени.
- Яку ще проводять люди роботу восени? (Відповіді дітей)
- До якої із цих робіт доучаються діти?
4.Робота в робочому зошиті (ст.14)
5. Відгадайте загадки
1.Баран у коморі, а роги надворі. (Буряк)
2.Є коси, та не з волосся, є зерна та не з колосся. (Кукурудза)
3.Заглядає у віконце на високій ніжці сонце. (Соняшник)
5.Яка дитяча пісенька об'єднує всю городину?
(Жнивна пісня «Ходить гарбуз по городу»)
переглянути
Навчання грамоти ( буквар)
Тема. Шкільна виставка. Звук [ і ] Буква І,і. Позначення м’якості приголосного у прямому складі.
переглянути
Робота з підручником ( сторінка48)
1. Розглянь малюнок та склади речення за схемою із словом і.
2. Упізнай слова за схемами.
3. Склади речення
4. Читання тексту про ослика ( схеми для дітей, текст для батьків)
5. Вірш на сторінці 49 вивчити напам’ять.
Навчання письма
Тема. Письмо малої та великої букви і,І. Закріплення умінь використовувати верхнє і середнє поєднання літер.
переглянути
Робота в зошитах ( сторінка25)
- Навести елементи букв.
- Написати букву і- маленьку у поєднанні з буквами а,у,и,о.
- Написати велику букву І.та вигуки.
Математика
Тема. Додаємо і віднімаємо за числовим променем.
1. Робота з підручником.
- Як одержати наступне число; попереднє число.
- Склади відповідні вирази , знайди їх значення.( 1 завдання, сторінка 27)
- Розглянь, як можна додати число 2 (друге завдання)
- Знайди значення виразів, користуючись числовим променем.
2 . Робота в зошитах.( сторінка 26)
|