Читання «Юрій Ярмиш «Джерельце». Анатолій Качан «Джерельце». Характеристики персонажів і їхніх вчинків»
- Сьогодні ми продовжимо читати твори про природу. А про що саме, підкаже вам відгадка до загадки:
З-під землі потік пробився
І на сонці заіскрився.
З нього воду п’є село,
А звуть його… (джерело).
- Часто джерела називають цілющими, бо вода в них чиста і містить багато корисних для нас речовин.
- Існує така легенда про джерело. З давніх-давен на землі українській жили люди сильні, добрі, красиві. Звідки вони брали ту красу і здоров’я? Виявляється, вони пили студену воду з джерела, вода якого витікала з-під землі. У землі вона і брала цілющу силу. Навколо джерела люди будували криниці. Пили воду, вмивалися, ставали дужими і здоровими.
Прочитайте казку Юрія Ярмиша «Джерельце» (с. 63).
Дайте відповіді на запитання:
- Що сталося на площі?
- Як повела себе Людина, яка ніколи не посміхалася?
- А що запропонувала Весела людина?
• Характеристики персонажів і їхніх вчинків.
- Назвіть персонажів казки. (Людина, яка ніколи не посміхалася, Весела людина, Джерельце.)
- Чому автор назвав їх Людиною, яка ніколи не посміхалася, і Веселою людиною?
- Якими ви їх уявляєте?
- Чому Людина, яка ніколи не посміхалася, хотіла знищити Джерельце?
- Яким ви уявляєте Джерельце?
- Які риси його характеру? (Сміливе, наполегливе, добре.)
Читання вірша Анатолія Качана у букварі (с. 64)
- Скільки у вірші речень? (П’ять.) Із яких двох частин складається третє речення? (Звільнили шлях джерельцю, посадили вербичку.)
- Як ти можеш допомогти у збереженні довкілля?
Спробуй ще раз виразно прочитати вірш.
Письмо «Закріплення уміння писати великі літери з прогнутим плавним елементом – Л, А, М, Я. Письмо слів і речень із ними»
Прописи с. 40
- З нового рядка напишіть слово і запитання за зразком:
Джерельце (яке?)
- Знайдіть у казці Юрія Ярмиша слова, які описують джерельце, спишіть їх через кому.
Джерельце (яке?) мале, неспокійне, чисте, студене.
Математика «Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні»
Усний рахунок
Відео-тренажер з математики
переглянути
Підручник с. 120 (завдання 2, 3 – усно)
Зошит с.44
Я досліджую світ «Умій дружити»
Переглянь відео
переглянути
Підручник с. 58 – роздивись малюнки та розкажи, що означає дружити.
Зошит с. 25 (розгадай ребус та надрукуй імена своїх друзів)
|