Читання «Наталка Завальська «Яєчко золоте, та не те». Порівняння змісту народної та авторської казок»
- Сьогодні ми продовжимо читати казки на новий лад, спробуємо й самі їх складати.
- Відгадайте загадку, назвіть казку.
Сумує бабуся і плаче.
Дідусь витирає сльозу.
А курочка їм кудкудахче:
– Я вам золоте принесу!
(«Курочка ряба»)
- Мабуть, однією з перших казок, які вам, ще маленьким, розповідали тато, мама, бабуся, дідусь або ще хтось, була казочка про курочку Рябу. Ви пам’ятаєте її?
- Як ви гадаєте, це була народна чи авторська казка?
Прочитайте казку Наталки Завальської «Яєчко золоте, та не те» в букварі
(с. 93)
- Чи можна вважати, що ви прочитали казку, написану на новий лад? Чому?
- Прочитайте речення, які нагадують народну казку.
- Якого казкового героя нагадує золоте яйце, яке покотилося до лісу?
- Із ким зустрілося яйце?
- Про що мріяла Лисичка? Прочитайте ці рядки.
- Що робила Лисичка, щоб її бажання здійснилося?
- Що трапилося з яйцем? А чому це відбулося тільки вранці?
- Розгляньте малюнок. Чи підходить він до змісту казки?
Перегляньте музичний мультфільм «Курочка Ряба» (слова і музика Олександра Шевченка) у виконанні Соломійки Мазур і колективу «Диво».
переглянути
- Що нове, порівняно з народною казкою, ви помітили?
Письмо «Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Списування з додатковим завданням»
У зошитах в похилу лінію запишіть дату по середині рядка.
- Сьогодні на уроці ми потренуємося в красивому написанні великої і малої букви Б, б, закріпимо вміння писати склади і слова з ними..
Б Бу б б об бі ба аб
- На наступному рядку спишіть речення:
Були собі дід та баба.
• Фонетико-графічна вправа.
- Що знесла курочка Ряба для діда та баби? ( Яєчко.)
На наступному рядку накресліть звукову схему слова яєчко.
- Скільки у слові звуків? А букв? Чому ця кількість не збігається?
- Яку «роботу» виконують у слові букви я, є? (Позначають звукосполучення [й’а], [й’е].)
Після звуко-буквеного аналізу спишіть із друкованого шрифту речення – назву казки (буквар с.93)
Яєчко золоте, та не те.
Математика «Визначаємо час за годинником»
переглянути
Підручник с.136 завдання 1, 2 (усно), 3, 4 (письмово)
Зошит с.58
|