Середа, 27.11.2024, 22:40
Вітаю Вас Гість | RSS

Наша нова адреса https://kzpetrivkazosh.ucoz.org/

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів


18.05.20 1 клас
[ Викачати з сервера (40.9 Kb) ]17.05.2020, 20:29

Читання «Прочитай, усміхнись. «Слова-втікачі». Вадим Левін «У крамниці», «Кумкання жаб» (з народного). Поняття про звуконаслідування. Виразне читання діалогів»

- Чи любите ви читати  смішні твори?  Про що в них розповідається?

- Чи часто вам буває весело, смішно?

- У вірші переплуталися слова. Виправте помилки, додайте правильні  слова.

ПЛУТАНКА

1.В лісі виросла Галина.

   Не Галина, а… (малина).

2.Муку меле старий тин.

   Ні, напевно, меле… (млин). 

3.Он на клумбі росте бак.

   Ой, не так, росте там… (мак).  

4. В нірку враз сховалась тиша.

    Та не тиша, може,… (миша). 

5. В морі плюскається корж.

   Все ж не корж, а швидше… (морж).

Прочитайте  текст «Слова-втікачі» (буквар с.96-97)

- Яка дивна історія трапилася в 1 класі?

- Яке завдання мали виконати учні?

- Які слова «втекли» з речень? Прочитайте їх.

- Як Сергійко виконав завдання? Прочитайте, де про це говориться?

- Чому сміялися діти? А чи весело було й вам?

- Як треба було виконати завдання? Виконайте його, тільки не поспішайте, щоб теж не потрапити в кумедну ситуацію.

Прочитайте  вірш Вадима  Левіна в букварі (с. 98)

- Хто прийшов у крамницю?

- Що вам допомогло їх пізнати?

- Що попросили продати?

- Звідки вам відомо, хто були покупці?

- Як дізналися, хто був третім?

- Прочитайте рядки вірша, у яких є звуконаслідування.

- Розгляньте малюнок. Хто, крім покупців, на ньому зображений? (Або: хто продавець?)

- Поміркуйте, що міг сказати продавець? Використайте для відповіді звуконаслідування. (Наприклад: – Куд-куди, куд-куди повезете візок – ко-ко?).

Прочитайте віршики «Кумкання жаб» (з народного) - с. 99, один з них вивчить напам’ять.

 

Письмо  «Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Коментоване списування»

У  зошитах  запишіть  дату  по середині  рядка.

- Сьогодні на уроці ми потренуємося в красивому написанні великої і малої букви Х, х, закріпимо вміння писати півовали.

На першому рядку напишіть ліві та праві півовали, окремі букви і склади з ними.

На другому рядку запишіть речення про сміх.

 

• Фонетико-графічна вправа.

- Послухайте вислови. Із чим порівнюється сміх?

Сміх – це сонце: воно проганяє зиму з людського обличчя.

Добрий сміх – це сонячне світло в будинку.

- Що говориться про сміх у вірші Марії Артишук?

СМІХ

Сміх – це край живих чудес.

Сміх – це промінь із небес.

Сміх – це гра веселки з нами,

Вона сміється кольорами.

Сміх душі – це сміх дитини

І щасливої людини.

Сміх – це казка, все можливо.

Щирий сміх –  це чудо-диво!

 

Накресліть  звукові схеми слів сміх, усмішка.

 

Після звуко-буквеного аналізу слова запишіть в зошиті  два рядки  з вірша «Сміх» (на вибір)

 

Математика «Дізнаємось про тривалість доби»

Підручник с. 137

Завдання 1 – розглянь, як діти визначили час.

Завдання 2 -  визнач час за годинником (усно)

Завдання 3 – розвяжи вирази (письмово)

Переглянь відео

переглянути

Виконай завдання у зошиті на с. 59 (пояснення увідео)

 

Я досліджую світ «Зустрічаємо літо»

Переглянь відео

переглянути

Виконай завдання у зошиті на с. 30

Категорія: 1 клас | Додав: antoninapashkulskaya
Переглядів: 256 | Завантажень: 5 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz