Читання «Ярослава Павлюк «Будиночок, у якому ніхто не спить». Поняття про безконечники, читання їх «ланцюжком».
Жартівливі твори, здебільшого вірші, які не мають кінця і в яких оповідь постійно повертається до свого початку, звуться безконечниками.
Читання безконечника Ярослави Павлюк «Будиночок, у якому ніхто не спить» (с. 100)
- Хто жив у будиночку?
- Де жив хлопчик, якщо песик жив над ним?
- Що робив цілу ніч песик?
- Хто жив над песиком? Чим вона заважала песику спати?
- Де жила мишка? Що їй заважало спати?
- Чи можна вважати, що ця казка є безконечником? Які слова вам підказали це?
Прочитайте «Смішинки-веселинки» (с. 101-102). Подумайте, як можна закінчити діалог, щоб усі посміхнулися.
Письмо «Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Коментоване списування».
У зошитах запишіть дату по середині рядка.
- Сьогодні на уроці ми потренуємося в красивому написанні великої і малої букви С, с, закріпимо вміння писати праві півовали.
На першому рядку напишіть окремі букви і склади з ними.
На другому рядку запишіть скоромовку.
С С с с см зс ся сн
Сміх розсипався на сніг.
• Фонетико-графічна вправа.
Накресліть звукові схеми слів сміх, сніг, позначають звуки відповідними буквами.
- Назвіть перші два звуки в обох словах. Порівняйте їх.
- Які звуки вимовляються в кінці кожного слова? Зверніть увагу, що їх треба вимовляти дзвінко, не оглушувати.
- Прочитайте прислів’я. Як ви розумієте їхнє значення?
Сміх силі брат.
Сміх сміхом, а діло ділом.
Веселий сміх — здоров’я для всіх.
- Спишіть останній вислів, пояснюючи написання слів під час письма.
Веселий – починаю слово з великої букви, у перших двох складах пишу букву е, закінчується слово на –ий;
сміх – у слові збіг приголосних звуків, позначаю їх буквами см, після слова ставлю тире;
здоров’я – після букви в ставлю апостроф;
для – слово-помічник, пишу окремо;
всіх – у слові збіг приголосних звуків, позначаю їх буквами вс.
Математика «Додаємо і віднімаємо числа»
Підручник с. 138, завдання 5 – письмово
Зошит с.60
|