Середа, 27.11.2024, 14:33
Вітаю Вас Гість | RSS

Наша нова адреса https://kzpetrivkazosh.ucoz.org/

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Каталог файлів


1 клас 05.05 2021 р.
[ Викачати з сервера (105.0 Kb) ]04.05.2021, 20:39

 1 клас 05.05 2021р.

Математика

Тема. Додавання і віднімання числа1. Складене іменоване число.

Хід уроку

І. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів

Під час вивчення чисел першого десятка ми розглядали випадки додавання і віднімання числа 1. Сьогодні ми перенесемо цей спосіб на числа в межах 100. Крім того, будемо вимірювати довжини відрізків і записувати результати вимірювання у двох мірках — сантиметрах і дециметрах.

ІІ. Актуалізація опорних знань і способів дії

1. Усне опитування.

Назвіть числа до 20 у порядку зростання. На скільки наступне число в цьому ряді більше за попереднє? На скільки попереднє число менше ніж наступне?

Назвіть наступне число до числа 17 (11, 19, 6, 9, 14.). Назвіть попереднє число до числа 12 (16, 14, 10, 18.). Назвіть «сусідів» числа 29 (65, 80.).

Що означає додати 1? відняти 1?

Назвіть числа п'ятого десятка. Що в них спільного? На скільки наступне число більше за попереднє? На скільки попереднє менше число менше ніж наступне?

Назвіть числа, що містять 7 десятків. Чим вони відрізняються? На скільки наступне число більше? На скільки попереднє число менше?

Назвіть числа, які містять 3 одиниці. На скільки наступне число більше? На скільки попереднє число менше?

Назвіть числа, які більші за 76, але менші ніж 85.

2. Актуалізація знання послідовності чисел першої сотні. Завдання № 1. Самостійна робота учнів.

3. Усна лічба. Завдання № 2 із вкладки 114. Самостійна робота учнів.

4. Актуалізація додавання і віднімання числа 1 в межах 10. Завдання № 2. Виконується з коментуванням. [До 7 додати 1 — це означає одержати наступне число 8. Від 4 відняти 1 — це означає одержати попереднє число 3...]

ІІІ. Формування нових знань і способів дії

1. Перенесення способу додавання і віднімання числа 1 на числа в межах сотні. Завдання № 3. Чим схожі рівності в кожному стовпчику? [Однаковий другий доданок — число 1; у першому доданку однакове число одиниць. Однаковий від'ємник — число 1; однакове число одиниць у зменшуваному.] Чим відрізняються? [У перших доданків різне число десятків. У зменшуваних різні десятки.] Чи є спільне в способі їх розв'язання? [Так, до 3 додати 1 — це означає одержати наступне число 4; до 13 додати 1 — це означає одержати наступне число 14... Від 8 відняти 1 — це означає одержати попереднє число 7; від 18 відняти 1 — це означає одержати попереднє число 17...] Доходимо висновку: до будь-якого числа додати 1 — це означає одержати наступне до нього число; від будь-якого числа відняти 1 — це означає одержати попереднє до нього число.

Первинне закріплення способу додавання і віднімання числа 1 в межах 100

2. Завдання № 4 виконується з коментарем.

3. Завдання № 3 із вкладки 114 виконується учнями в парах.

[Від 19 відняти 1 — це означає одержати попереднє число 18; до 49 додати 1 — це означає одержати наступне число 50...]

4. Завдання № 5. Колективна робота.

Що спільного в записах кожного стовпчика? [Другий компонент — число 1.] На що слід звернути увагу, визначаючи знак арифметичної дії? [На перший компонент і результат.] Яке число одержано: наступне чи попереднє? Отже, який знак слід поставити?

Ознайомлення зі значенням терміну «складене іменоване число»

5. Завдання № 6. Це завдання — підготовче. Виконується з коментуванням.

6. Завдання № 7. Довжина відрізка АВ — 12 см. Скільки сантиметрів складають 1 дециметр? (1 дм = 10 см.) Як по-іншому можна записати довжину відрізка АВ? (12 см — це 10 см і ще 2 см, 10 см можна замінити 1 дм, одержимо 1 дм і 2 см.) Число 12 см — це просте іменоване число. Число 1 дм 2 см — складене іменоване число.

7. Оз прийомом заміни простого іменованого числа складеним. Завдання виконується усно. (На малюнку КМ = 11 смАВ = 12 см.)

 

(1) [КМ = 11 см = 1 дм 1 смАВ = 12 см = 1 дм 2 см.] Порівняйте число сантиметрів і запис числа в дециметрах і сантиметрах. Скільки десятків у числі сантиметрів? Скільки дециметрів? [Десятків стільки, скільки дециметрів.] Скільки одиниць у числі сантиметрів? Скільки окремих сантиметрів? [Одиниць стільки, скільки сантиметрів.]

(2) Як слід міркувати, замінюючи сантиметри дециметрами і сантиметрами? [Дециметрів буде стільки, скільки десятків у числі сантиметрів; окремих сантиметрів буде стільки, скільки одиниць у цьому числі.]

8. Первинне закріплення прийому заміни простого іменованого числа складеним. Завдання виконується з коментарем, усі записи виконуються лише на дошці.

Читання

(У числі 16 один десяток і шість одиниць, тому буде 1 дм і 6 см. Або: 16 см замінюємо сумою 10 см і 6 см; 10 см складають 1 дм, отже, маємо 1 дм і 6 см...)

9. Завдання № 9 виконується в парах.

IV. Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок

1. Формування вмінь замінювати просте іменоване число складеним. Завдання № 8. Самостійна робота учнів.

Формування вмінь розв'язувати задачі

2. Завдання № 6. Про що йдеться в задачі? [Про стрічки.] У кого є стрічки? [У Іринки та Марини.] Чи відомо, якої довжини стрічка в Іринки? А в Марини? Що відомо про стрічку в Марини? Покажіть опорну схему задачі. Запишіть на дошці короткий запис задачі. За коротким записом поясніть числові дані. Що позначає число 20? число 1? Яке число є шуканим? Складіть схему. За схемою поясніть кожний відрізок...

Під час розв'язування задачі акцент робимо на обґрунтуванні вибору арифметичної дії. (Стрічка в Марини на 1 см довша, тобто більша за стрічку в Ірини; на 1 більше — це означає стільки ж, 20, і ще 1; 20 і 1 знаходять дією додавання. Або: стрічка в Марини більша, а більше число знаходять арифметичною дією додавання, тому задачу розв'язуватимемо дією додавання.)

3. Завдання № 4 із вкладки 114 виконується учнями самостійно.

4. Розвиток логічного мислення учнів. Завдання № 10 виконується колективно.

Які числа треба вставити, щоб одержати істинні рівності?

Зіставте відомий компонент і результат. Що в них спільне? Що відмінне? Що треба зробити, щоб одержати невідоме число?

V. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів

Які випадки додавання і віднімання ми розглядали на уроці? Чи є спосіб додавання і віднімання числа 1 новим для вас? Як слід міркувати при додаванні та відніманні числа 1 у межах 100? Що означає додати 1? відняти 1? З якими іменованими числами ви сьогодні ознайомились? Як ви розумієте термін «складене іменоване число»? Наведіть приклади. Як замінити двоцифрове число сантиметрів на дециметри і сантиметри: скільки буде дециметрів? скільки сантиметрів? Наведіть приклади.

Літературне читання

 Тема«Два ледарі» (татарська народна казка). Складання розповіді за малюнками»

Казка ,, Два ледарі

То ще, мабуть, за царя Гороха жили собі два ледарі. Пішли вони якось до лісу й побачили яблуню. А на Тій яблуні — смачні-пресмачні яблука.

А тут якраз обом їсти захотілося. От один і каже:

— Слухай-но, труснімо оцю яблуню, хоч яблук із’їмо.

— Ото ще мені клопіт — дерево трясти. Давай ліпше ляжемо на землю, а яблуко нехай само в рота падає.

Полягали вони під яблунею, роти пороззявляли.

— Чуєш, — каже один, — а воно ж коли яблуко впаде, то його ще й жувати треба.

— І справді, — озвався другий.

Так і пішли додому голодні.

Прочитай казку «Два ледарі» (с.87-88)

  • Як ти вважаєш, чи цікаво було б тобі товаришувати з такими ледарями?
  • Розглянь малюнки на с.88. Поміркуй, чим вони відрізняються?
  • Чому Оленка сумувала? Що змінило її настрій?
  • Склади про це розповідь.

 

Українська мова

Тема. Удосконалення навички письма. Виконання фонетико- графічних завдань. Попереджувальний диктант

 

 

1. Робимо звуковий аналіз слів на чорновичку,    але перед цим пригадуємо ( відео)

 

На чорновичку зробіть звуковий аналіз слів

ЯБЛУКО   -  ( = 0 - - 0 - 0)

ПІР'Я        -   (= 0 - = 0)  р твердий, тому що після апострофа

МАРІЯ   -

ДОЛЯ   -

 

Робота у зошиті

2. Словниковий диктант. Записуємо слова відгадки, граємо у гру.

Пригадуємо, роль Ь у слові  ( Для батьків: Для позначення м'якості приголосних)

 

 

 

Зробіть звуковий аналіз  2-3  слів з    Ь ( на чорновику).

 

3.Пишемо під диктовку, с. 85 друга стрічка знизу  ( текст " У новій школі")

" Погані в нас у класі  ........." до слів "Лише про себе нічого не сказала"

 

4 Виконуємо завдання .У СЛОВАХ тексту , який написали, підкреслити простим олівцем  двома лініями (=) м'який приголосний перед Ь

Дівчиська

           =

УСПІХІВ!!!!!

 

Я досліджую світ

Тема. Символи державності- герб, гімн. Де можна побачити герб?

 

 

 

Герб України

Великий Державний Герб України, згідно зі статтею 20 Конституції України, встановлюється з урахуванням малого Державного Герба, як його головного елемента, і герба Війська Запорізького, і затверджується не менше як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України[2].

19 лютого 1992 року Верховною Радою України ухвалена постанова «Про Державний Герб України», якою було затверджено «Тризуб, як малий герб України» та, відповідно, головний елемент великого герба[1][3].

Державний Гімн України[ред. | ред. код]

Гімн України

Державний гімн України — один з головних державних символів України поряд з прапором і гербом. Державним гі́мном є перший куплет та приспів пісні "Ще не вмерла України і Слава, і Воля" слова Павла Чубинського, музика Михайла Вербицького. Офіційно його «Музичну редакцію» ухвалила Верховна рада України 15 січня 1992 року; слова гімну затверджено законом «про Гімн України» 6 березня 2003 року

«Ще не вмерла України ні слава, ні воля,

Ще нам, браття молодії, усміхнеться доля.

Згинуть наші воріженьки, як роса на сонці.

Запануєм і ми, браття, у своїй сторонці.

Приспів:

Душу й тіло ми положим за нашу свободу

І покажем, що ми, браття, козацького роду».

 

переглянути

Виконання завдання № 3 сторінка28

 

Категорія: 1 клас | Додав: ivanivasha2013
Переглядів: 185 | Завантажень: 4 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz