Читання «Борис Вовк «Чиї квіти найгарніші?». Вибіркове читання тексту. З’ясування ролі порівнянь і образних слів. Висловлення свого враження від прочитаного»
Читання казки Бориса Вовка «Чиї квіти найгарніші?» ( с.62-63)
Дайте відповіді на запитання:
- Про що сперечалися пори року?
- Чи дійшли вони згоди?
- У якої сестри були незвичайні квіти?
- Які ознаки весни згадані в тексті?
- Які квіти розцвіли навесні?
- Які квіти цвітуть влітку?
- Із якої квітки збирає солодкий сік джміль?
- Які осінні квіти згадуються у тексті?
- Якими квітами вихвалялася зима?
Письмо «Закріплення уміння писати великі літери з похилою лінією із заокругленням унизу ліворуч і верхнім елементом. Письмо слів і речень із ними»
- Знайдіть у казці Бориса Вовка слова, які говорить про свої квіти Весна. Спишіть їх
(Мої квіти – найкращі!)
Прописи с.59
Математика «Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка»
Подивись відео (як легко навчитися додавати і віднімати на основі складу числа)
переглянути
Переглянь відео та виконай завдання:
переглянути
Підручник с. 119 (виконати завдання усно)
Зошит с.43 (виконати завдання письмово)
|