Середа, 27.11.2024, 16:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Наша нова адреса https://kzpetrivkazosh.ucoz.org/

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів


1 клас 20.04 2021р.
[ Викачати з сервера (747.0 Kb) ]19.04.2021, 20:49

1 клас 20 .04 2021р.

Українська мова

Тема. Закріплення уміння писати великі літери з прогнутим плавним елементом Л, А, М,Я. Письмо слів і речень із ними.

Каліграфічна хвилинка

Письмо букв Л, А, М,Я.

Письмо складів з цими буквами.

Письмо під диктовку

Звірі, завод, козак, озеро, морозиво  Ліза.

 На узліссі ростуть дуби..

Утворіть із поданих слів речення , запиши їх. Зробіть звуко- буквений аналіз слова: сонечко.

небі,  яскраве, На, сонечко, усміхнулося

переглянути

пкркглянути

Списати текст:

 

 

Математика

Тема. Записуємо числа другого десятка. Розряди десятків та одиниць.

Хід уроку

І. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів

Ви вже знаєте числа першого та другого десятків. Числа першого десятка ви вмієте самостійно записувати. Сьогодні навчимося записувати числа від 11 до 20. Як ви вважаєте, чим це буде корисним?

2. Усне опитування.

Які числа називають одноцифровими? двоцифровими? Наведіть приклади.

Назвіть найменше одноцифрове число; найменше натуральне одноцифрове число; найменше двоцифрове число.

Назвіть числа другого десятка.

На скільки дане число більше за попереднє до нього? На скільки дане число менше ніж наступне до нього?

Назвіть наступне число до числа: 15, 8, 18, 9...

Назвіть попереднє число до числа: 17, 12, 19, 11, 9...

Назвіть сусідів числа: 16, 19, 11, 17...

Як утворюються числа другого десятка? Як утворити число 15? [10 + 5.]

Які числа називають круглими? Назвіть круглі числа в порядку спадання — від найбільшого 90 до найменшого. На скільки попереднє число в цьому ряді більше за наступне? На скільки наступне число в цьому ряді менше за попереднє?

3. Математичний диктант. (Виконується на окремому аркуші.)

1) Перший доданок 40, другий доданок 50, знайдіть значення суми.

2) Зменшуване 70, від'ємник 30, знайдіть значення різниці.

3) Число 80 зменшіть на 60.

4) Число 20 збільшіть на 70.

5) На скільки 90 більше за 50?

6) Знайдіть невідомий перший доданок, якщо другий доданок 40, а значення суми 60.

7) Знайдіть невідоме зменшуване, якщо від'ємник 50, а значення різниці 20.

8) Знайдіть невідомий від'ємник, якщо зменшуване 90, а значення різниці 60.

4. Актуалізація послідовності чисел другого десятка. 

https://www.youtube.com/watch?v=vRHm5ciAgJU&ab_channel

ІІ. Формування нових знань і способів дії

Ознайомлення з назвами розрядів, записом чисел другого десятка

1.  Двоцифрові числа записують за допомогою тих самих цифр, що й одноцифрові числа. У записі двоцифрових чисел має значення місце, на якому записана цифра. Поміркуйте, що позначає в записі двоцифрового числа цифра справа; зліва. Доходимо висновку: цифра, яка стоїть на першому місці зліва, позначає десятки, а цифра, яка стоїть на другому місці, — одиниці. Десятки й одиниці — це розряди числа. Прочитайте кожне число. Скільки в ньому десятків? одиниць? На якому місці записують десятки? одиниці?

2. . Колективна робота.

Розгляньте таблицю зліва. Скільки в числі 15 десятків? [1] Скільки одиниць? [5] Прочитайте друге число в таблиці. [Шість] Яке це число? [Одноцифрове] Це число якого розряду? [Розряду одиниць.]...

4. Первинне закріплення запису чисел другого десятка.  З'ясуйте, яке число проілюстровано «арифметичними штангами» в кожному випадку; визначте його десятковий склад; запишіть числа певного розряду у відповідних колонках таблиці.

IV. Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок

Формування вмінь записувати числа другого десятка

1. Завдання № 7. Виконується з коментованим письмом.

2. Завдання № 8. Учні записують числа під диктовку вчителя без визначення їх десяткового складу.

3. Завдання виконується усно. Учні мають пояснити, в чому саме помилки.

V. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів

Що нового ви дізналися на уроці? Які розряди ви знаєте? На якому місці записують десятки? одиниці? Як утворюються двоцифрові числа?

Я досліджую світ

Тема. Як ставитися до іншіх

переглянути

Робота на сторінках 24-25( зошит)

Виконати тести:

Запитання 1

Добро можна...

 Побачити

 Почути

 Доторкнутися

 Відчути

Запитання 2

Кому потрібна допомога?

 Хворим

 Маленьким

 Слабким

 Стареньким

Запитання 3

Чи треда шанувати батьків, старших та хворих людей!

так

 ні

Запитання 4

Чи треба піклуватися про все, що нас оточує?

так

 ні

 

Категорія: 1 клас | Додав: ivanivasha2013
Переглядів: 139 | Завантажень: 5 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz