Читання «Здрастуй, літо! Вірші про літо Алли Свашенко, Анатолія Зарудного. Борис Харчук «Ромашка». Спостереження за вживанням у тексті образних слів під час опису картин природи. Виразне читання текстів»
• Вступна бесіда.
- Сьогодні ми починаємо вивчати останній розділ. Відгадайте загадку. Відгадка підкаже, про що сьогодні ми будемо читати.
В небі ластівка летить,
В лісі листя шелестить,
Воду п’є лелека.
Сонце палить. Спека.
Дозріває жито.
Вже настало… (літо).
Ігор Січовик
- Чи любите ви літо? За що? Чи чекаєте на його прихід? Чому?
- Сьогодні ми подивимося, як різні поети описують одну пору року — літо.
Прочитати вірші про літо: вірш Алли Свашенко «Літо» (буквар, с. 104). вірш Анатолія Зарудного «Літо» (буквар, с. 107).
Запитання до вірша Алли Свашенко.
1. Які ознаки літа згадуються?
2. Як слід розуміти вислів «гляне личко суниці»?
3.«Вишня вдягне намисто». Про яке намисто йдеться?
4. Який настрій у вірша?
Запитання до вірша Анатолія Зарудного.
1. Які ознаки літа згадуються?
2. Як слід розуміти вислів «літо випиває роси»?
3. «Літо золоте». Що може своїм кольором нагадувати золото?
4. Який настрій у вірша?
- Що спільне у віршах Алли Свашенко й Анатолія Зарудного?
- Які почуття до літа висловлені в обох віршах?
Прочитайте текст Бориса Харчука «Ромашка» в букварі (с. 106–107),
- Яка квітка описана? (Маленька ромашка.)
- Що вона зробила? (Проклюнулася.) Як ви ще розумієте? (Тільки-но проросла з-під землі.)
- Серед чого опинилася квіточка? (Серед високих трав.)
- Як трави поставилися до новонародженої ромашки?
- Як почувалася ромашка серед байдужих високих трав?
- Що почула сумна ромашка?
- Хто грав? Як і чим видавав звуки? (Бджілка кружляла і бриніла крильцями; грала срібно, солодко.)
- Чому ромашка розплющила очі? (Вона здивувалася і зацікавилася.)
- Якими побачила ромашка землю і небо? Чому вони раділи?
- Як змінилася ромашка від музики бджілки?
- Від чого літо стало ще кращим?
Прослухайте веселу пісеньку про літо.
переглянути
Письмо «Діагностична робота. Списування»
переглянути
Математика «Визначаємо вартість товару. Гривня, копійка».
переглянути
Виконай завдання у зошиті с.61
|