Читання «Платон Воронько «Не будь козою». Володимир Орлов «Що не можна купити». Виразне читання віршів. З’ясування головної думки (про що хотів повідомити письменник, з якою метою)»
Прочитайте вірш Платона Воронька «Не будь козою» (с.67)
- Хто є персонажем цього вірша?
- Що зробила коза?
- До кого звертається автор із проханням наприкінці вірша — до кози, чи до малят, до нас із вами?
- Що просить поет? Від чого застерігає?
- Як ви гадаєте, для чого поет написав цей вірш? Що головне він хотів сказати? (Треба берегти природу: не рвати квіти, не ламати гілки)
Прочитайте вірш Володимира Орлова «Що не можна купити?» (с.68)
- Що можна купити? Як про це сказано у вірші? Прочитайте.
- А що не можна купити за гроші?
- Поміркуй, чи можна вважати, що автор вірша понад усе любить і цінує природу.
Письмо «Закріплення уміння писати схожі великі букви Е — З, В — Б та літеру Д. Письмо слів і речень із ними»
- Ще раз прочитайте в букварі (с. 67) останні три рядки у вірші Платона Воронька. До чого закликає автор?
- Зробіть кожний рядок окремим реченням. Який знак поставите в них? (Знак оклику.)
Не рви квіток!
Не псуй гілок!
Не будь, мала, козою!
- Спишіть ті речення.
Прописи с.63
Математика «Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Сума розрядних доданків»
Перегляньте відео урок та виконайте завдання
переглянути
Виконайте завдання у зошиті с. 46
Я досліджую світ «Твоя країна – Україна Дивовижні імена»
Підручник с. 62-63, прочитайте текст «Дивовижні імена»
Розкажіть про себе так, як Петрик своїй мамі.
Подивіться відео
переглянути
Легенда про Київ:
переглянути
Виконайте завдання 1-3 у зошиті (с.26-27)
|