Читання «Ірина Прокопенко «Сонце, сонечко та соняшник»
- Сьогодні ми попрацюємо з казкою, дійовими особами якої є Сонце, Сонечко і Соняшник. А ще хто? — дізнаєтеся, коли прочитаєте казку. Її для вас написала письменниця Ірина Прокопенко (с.108-110)
- Кого, крім Сонця, Сонечка і Соняшника, ви зустріли в казці?
- Хто і як образив Сонце?
- Хто намагався його замінити? Чи вийшло це?
- Подивіться відеокомікс «Сонце і Сонечко», створений за мотивами казки Ірини Прокопенко, порівняйте їхній зміст.
переглянути
Письмо «Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Коментоване списування. Письмо по пам’яті»
У зошитах запишіть дату по середині рядка.
- Сьогодні ми потренуємося в красивому написанні великої і малої букви Ц, ц, закріпимо вміння писати склади і слова з ними.
Ц Ц Ц ц ц ц Ці ці нц це
- Прочитайте віршовані речення, знайдіть у них слова з буквою Ц, ц та запишіть їх у зошит:
Цілий ранок у віконце
Зазирає ясне сонце.
Вранці ясне сонце сяє,
Цілу землю звеселяє.
На наступному рядку запишіть речення:
Цілий ранок сяє ясне сонце.
На наступному рядку накресліть звукові схеми слів сяє, ясне.
Математика «Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене».
Підручник с. 141, завдання 2
Зошит с.63
|