Читання «Анатолій Костецький «Канікули». Узагальнення знань учнів із розділу. Виразне читання віршів»
- Прочитайте вірш про канікули (с.110).
- Що роблять діти, відпочиваючи влітку.
- Про що запитав автор на початку вірша? (Що таке канікули?)
- Яку відповідь на це питання він дає?
- Чи згодні ви з автором?
- Прочитайте ще один вірш про канікули. Порівняйте зміст його першої та другої частин.
Сонечко з нами у піжмурки грається -
блисне з-за хмарки і знову сховається.
Марно його ми вмовляли і кликали:
- Сонечко, годі! Вже літо! Канікули!
Сонечко, мабуть, не ходить до школи,
тож не сумує за літом ніколи.
Ох, бідолашне! Воно споконвіку,
може, ні разу не мало канікул!
- Яка погода була на початку літа? (Хмарна, сонце світило рідко.)
- Як про це сказано у вірші? (Сонце гралося в піжмурки.)
- Що робили діти для покращення погоди?
- Що про сонечко і канікули спало на думку дітлахам?
- Які це викликало почуття? (Співчуття, співпереживання, жаль.)
- Послухайте пісню про канікули. Чи передає музика настрій дітей?
переглянути
Письмо «Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Вибіркове списування»
У зошитах запишіть дату по середині рядка.
- Сьогодні на уроці ми потренуємося в красивому написанні великої і малої букви К, к, закріпимо вміння писати склади і слова з нею.
На першому рядку напишіть окремі букви і склади та буквосполучення.
К К К к к к ку ка шк
- Послухайте короткі віршовані рядки про канікули різних поетів. Що в них схоже, спільне?
«Канікули! Канікули!» −
Співає все навколо.
Канікули, канікули,
Канікули у школі!
Анатолій Костецький
Канікули, канікули!
Радіє дітвора.
До нас ідуть канікули,
Канікули, ура!
Марія Ясакова
- Як ви вважаєте, навіщо автори у віршах багато разів повторюють слово канікули?
На другому рядку запишіть речення з вірша Анатолія Костецького, підкресліть у ньому букву К, к.
Канікули у школі!
• Фонетико-графічна вправа.
На наступному рядку накресліть звукові схеми слів канікули, відпочинок.
- Скільки в кожному слові складів? Які склади наголошені?
- Де знаходиться у словах твердий приголосний звук [к]?
Математика «Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене»
Підручник с. 142, завдання 1-3 – усно, завдання 4 – письмово.
|