Читання «Слова ввічливості. Варвара Гринько «Рідна мова». Анатолій Костецький «Як зробити день веселим».
- Що таке ввічливість і навіщо вона потрібна людям? Дати відповідь на це запитання вам допоможе перегляд відеозапису «Ввічливість».
переглянути
- Які бувають слова? (Хороші і погані, як добро і зло.)
- Як відчуває себе людина, почувши погані слова – образу, докір, різке зауваження? (Погіршується настрій, зникає бажання робити щось корисне.)
- А як почувається людина, почувши добрі слова? (Настрій покращується, виникає бажання робити щось корисне.)
Отже, ввічливі слова – це слова, за допомогою яких людина виявляє свою уважність, люб’язність, чемність.
Почитайте вірш В. Гринько «Рідна мова» (с.71)
- Які ввічливі слова згадуються у вірші?
- До чого закликає поетеса?
Читання вірша Анатолія Костецького «Як зробити день веселим?» (с.72)
- Що радить зробити поет, щоб день став веселим?
- До кого звертається автор? До когось одного чи до кожного з вас?
- Які ввічливі слова радить сказати?
- Чому день буде веселим?
- А з ким вітаєтеся ви? Як? Кому усміхаєтеся?
- Кажуть, як день розпочнеш, так і закінчиш. Тому й розпочинають люди день із вітання: «Доброго Вам ранку» — як побажання доброго й щасливого майбутнього дня.
Послухайте пісню «Доброго ранку!» у виконанні Олени Березюк, уважно роздивитися відеозапис до неї.
переглянути
- Кому в пісні бажають доброго ранку? (Україні, її містам і селам, їхнім мешканцям, усім людям.)
- Які висловлюються побажання? (Щастя і миру, кохання.)
- Який настрій передає музика?
- Які міста ви впізнали у відеоролику?
- Що вам сподобалося найбільше?
Письмо «Удосконалення навички письма. Вибіркове списування »
- Розгорніть прописи там, де ми писали минулого уроку. Яка це сторінка? Які писемні літери ми повторювали? (Сторінка 63, букви Е – З, В – Б, Д.)
- Перегорніть аркуш. Що ви можете сказати про наступну сторінку? (Вона остання і чиста, без зразків.)
- Отже, ми з вами вже повторили всі групи писемних букв за схожими елементами. Тому сьогодні на уроці ми починаємо писати, як другокласники, проводити каліграфічну хвилинку.
- На першому рядку посередині запишіть дату.
- Для нашого уроку сьогодні важливо потренуватися в красивому написанні великої букви Д.
-Як ви вважаєте, чому? (Багато слів ввічливості нею починаються.)
- На першому рядку після дати потренуйтеся писати довгу похилу лінію з лежачою петлею і велику букву Д окремо, як і на минулому уроці. (Зразок знаходиться на с. 63.)
- На другому рядку відпрацюємо поєднання літер: верхнє безвідривне, середнє відривне і нижнє безвідривне.
Ди Ду До Да Дя
На наступному рядку запишіть речення:
Дякую!
Із поданих речень спишіть ті, які підходять до малюнку в букварі на с. 72
Добрий день! Доброго вечора! Доброго дня!
Добрий ранок! Добрий вечір! Доброго ранку!
Математика «Додаємо і віднімаємо одноцифрове число. Робота з іменованими числами»
Математичний диктант
переглянути
Підручник с.126
Завдання 2 – заміни кожне число сумою розрядних доданків за зразком:
24 = 20 + 4
Завдання 3 – розв’яжи вирази
Завдання 4-5 – перетвори величини (усно)
Завдання 6 – накресли відрізок завдовжки 1 дм 4 см
Виконай завдання у зошиті (с. 48)
Я досліджую світ «Символи держави – герб і гімн. Де можна побачити герб»
Роздивись малюнки в підручнику (с. 65)
- Де можна побачити герб?
- Де можна почути гімн?
- Відгадай загадки про державні символи
переглянути
|