Читання «Василь Сухомлинський «Найласкавіші руки». Спостереження за особливостями зображення персонажа»
Прочитайте оповідання Василя Сухомлинського «Найласкавіші руки».
- Куди поїхали мама й донька?
- Як дівчинка загубилася?
- Хто допомагав дівчинці знайти маму? Яким чином?
Уважно ще раз прочитай другу частину тексту, щоб простежити, як люди намагалися дізнатися про зовнішність мами маленької дівчинки.
- Про що саме в зовнішності мами запитували люди?
- Які варіанти відповідей вони пропонували на допомогу маленькій дівчинці?
- Що відповідала маленька? Чи можете ви за відповідями дівчинки намалювати портрет мами?
- Про що говорять вам відповіді маленької дочки про свою маму?
- Який портрет мами хотіли скласти люди? (Зовнішній.)
- А який портрет «намалювала» словами дівчинка? (Мамин характер.)
Спробуйте виразно прочитати текст.
- Яким голосом треба читати слова маленької дівчинки? (Сумним, розгубленим.)
- А яким голосом треба читати слова дорослих? (Турботливо, заспокоюючи.)
Письмо «Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Формування орфографічної навички. Списування слів і речень.
- Розгорніть зошити в похилу лінію. На першому рядку посередині запишіть дату.
- Сьогодні для нашого уроку важливо потренуватися в красивому написанні великої і малої букви Н, н.
- На першому рядку після дати потренуйтеся писати окремі букви по черзі і поєднання з ними.
Нн Нн не ньк най жні
- На другому рядку напишіть речення. Підкресліть у словах букву Н, н.
Найніжніша моя ненька!
• Словникова робота.
- Сьогодні ми говоримо, читаємо і пишемо про маму. Давайте згадаємо, якими ніжними словами її можна називати.
Мама, матінка, матуся, ненька, мамуся, мамуня.
- Спишіть три слова, якими ви найчастіше звертаєтеся до своєї мами.
• Фонетико-графічна вправа.
На наступному рядку накресліть звукові схеми слів матуся, ненька.
Математика «Закріплення вивчених типів додавання і віднімання»
Переглянь відео
переглянути
Виконай завдання у зошиті с. 50
Я досліджую світ «Я маю право на права»
Переглянь відео
переглянути
Підручник с.66 – роздивись малюнки та прочитай права дітей
Виконай завдання у зошиті с. 28
|