Українська мова
Тема. Словесні формули на означення часу протягом доби
1. Робота над прислів’ями — Складіть та запишіть прислів’я.
Випишіть числівники, поставте до них питання.
Як молодим був, то тридцять вареників гнув.
За одного вченого десять невчених дають, іще й не хочуть брати.
Трапляється і такий год - що на день по сім погод.
2. Каліграфічна хвилинка Кит пірнає на глибину п’ятсот метрів.
3. Словникова робота — Запишіть числівники словами. Утворіть з поданими числівниками словосполучення «числівник + іменник», запишіть їх. 300, 400, 500, 600, 700, 900.
5. Бліцвікторина «Числівник» Що таке числівник? На які питання відповідають числівники? З якими частинами мови числівники найчастіше зв’язані у реченнях? Яким членом речення найчастіше виступає числівник
4.УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Робота за підручником (вправи 266–268, с. 116–117)
5. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ 1. Робота над загадками — Прочитайте і відгадайте загадки. Випишіть числівники, поставте до них питання.
- Не з заліза, не з дерева
Ця пухкенька сплюха:
Є у неї два черева
І чотири вуха.( Дмитро Білоус)
- Плету хлівець на четверо овець,
А на п’яту — окремо.
- Тридцять два білих брати сидять у темниці,
Коли темниця відчиняється — брати не виходять.
- Виходило дванадцять молодців,
Випускали п’ятдесят два соколи
Та триста шістдесят п’ять лебедів.
- ТРИ БРАТИ
-Три брати ідуть по світу —
Від зими назустріч літу.
Перший пройде — тане лід,
Другий пройде — всюди квіт.
Третій пройде — укрива
Землю шовкова трава!
-Нерозлучні три брати.
Не стрічався з ними ти?( Платон Воронько)
6. ПІДСУМОК УРОКУ.
7Д\ з Впр. 269
|