Українська мова 
 Тема. Словесні формули на означення часу протягом доби 
  
1. Робота над прислів’ями — Складіть та запишіть прислів’я.  
Випишіть числівники, поставте до них питання. 
Як молодим був, то тридцять вареників гнув. 
 За одного вченого десять невчених дають, іще й не хочуть брати. 
Трапляється і такий год - що на день по сім погод.  
  
  
2. Каліграфічна хвилинка  Кит пірнає на глибину п’ятсот метрів. 
 3. Словникова робота — Запишіть числівники словами. Утворіть з поданими числівниками словосполучення «числівник + іменник», запишіть їх. 300, 400, 500, 600, 700, 900.  
5. Бліцвікторина «Числівник»  Що таке числівник?  На які питання відповідають числівники?  З якими частинами мови числівники найчастіше зв’язані у реченнях?  Яким членом речення найчастіше виступає числівник 
4.УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Робота за підручником (вправи 266–268, с. 116–117)  
5. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ 1. Робота над загадками — Прочитайте і відгадайте загадки. Випишіть числівники, поставте до них питання. 
 - Не з заліза, не з дерева 
 Ця пухкенька сплюха:  
Є у неї два черева 
 І чотири вуха.( Дмитро Білоус)  
- Плету хлівець на четверо овець,  
А на п’яту — окремо.  
- Тридцять два білих брати сидять у темниці,  
Коли темниця відчиняється — брати не виходять.  
- Виходило дванадцять молодців,  
Випускали п’ятдесят два соколи 
Та триста шістдесят п’ять лебедів.  
- ТРИ БРАТИ  
-Три брати ідуть по світу — 
 Від зими назустріч літу.  
Перший пройде — тане лід,  
Другий пройде — всюди квіт.  
Третій пройде — укрива  
Землю шовкова трава!  
-Нерозлучні три брати. 
 Не стрічався з ними ти?( Платон Воронько) 
6. ПІДСУМОК УРОКУ.  
7Д\ з Впр. 269 
		
	 |