Українська мова
Тема: «Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Розпізнавання тварини за її описом. Доповнення оголошення про загублену тварину за її описом»
І. Вступна частина
1. Бесіда
– Що утворює текст?
– Що можна дібрати до тексту?
– З яких частин утворюється текст?
– Чи можна частини тексту міняти місцями?
2. Каліграфічна хвилинка
Цц цц ццц ци ці ця лисиця
3. Робота з текстом (усно)
Прочитай текст, знайди зачин, основну частину, кінцівку.
Лисиця живе в лісі.
Вона поїдає мишей, зайців. Іноді вона краде курей і курчат. Найкраща їжа для неї – лісові миші.
Лисиця дуже хитра.
Добери заголовок до тексту.
4. Повідомлення теми уроку.
– Сьогодні на уроці ми ознайомимося з різними видами тексту, навчимося їх розрізняти.
ІІ. Основна частина.
- Робота з підручником (с.131)
Виконання вправ 1-3
Прочитай тексти вправи 1.
- Що спільного в цих текстах?
- Як автор розказує про Димка в першому тексті?
- А в другому?
- Допоможіть Ґаджикові визначити, який з цих текстів називається описом, а який – розповіддю.
- Спишіть цей текст, який вам більше сподобався.
Фізхвилинка
Виконання вправи 4 (усно)
Прочитай текст.
- Про кого він?
- Кого запряг Тико у свої нарти?
- Що таке нарти?
- Яким було катання?
- Поміркуйте, це розповідь чи опис?
- Добери заголовок до тексту.
Виконання вправи 6 (письмово)
Розглянь малюнок, дай відповіді на запитання. Склади текст про білочку, зважаючи на подані питання. Придумай заголовок. Запиши текст у зошит.
Виконання вправ 7-8.
Прочитай оголошення. Визнач, який з песиків належить Родзинці.
ІІІ. Заключна частина.
- Бесіда.
- Що нового ви дізналися?
- Як називається текст, у якому про щось розповідається?
- Як називається текст, у якому щось чи хтось описується?
- Домашнє завдання: с.132, вправа 9, вивчити правило (с.131)
Літературне читання
Тема: «Наша гривня» (з журналу «Джміль»)
І. Вступна частина.
Організаційний момент.
Доброго ранку, сонце привітне!
Доброго ранку, небо блакитне!
Доброго ранку, пташки в вишині!
Доброго ранку,тобі і мені!
ІІ. Основна частина.
- Мотивація навчальної діяльності.
Каже «ж-ж-ж»,немов машина.
В жовті смужки пузо й спина.
На бджолу він схожий –
Медонос не гожий.
Як ужалить – буде біль.
Звати ту комаху – … (джміль)
- Хто такий джміль?
- Який «джміль» буває ще?
- Повідомлення теми уроку.
- Сьогодні на уроці ми ознайомимося зі статтею «Наша гривня» з рубрики «Школа економіки» журналу «Джміль»
- Робота із заголовком (с.126)
- Прочитай заголовок. Що таке гривня?
- Про що може йтися у статті?
- Читання тексту.
- Яка інформація була для вас новою?
- Яку інформацію про гривню ви б хотіли ще отримати?
ІІІ. Заключна частина.
- Рефлексія.
- З якою статтею сьогодні познайомились?
- Де вона надрукована?
- Яка інформація була цікавою для вас?
- Домашнє завдання: розглянути вдома гривневі купюри, порівняти їхній зовнішній вигляд
Математика
Тема: «Збільшення або зменшення числа на кілька одиниць»
І. Вступна частина.
1. Організація класу.
2. Каліграфічна хвилинка.
– Запишіть усі двоцифрові числа, у написанні яких використовується цифра 4
- Математичний диктант.
- Перший множник 4, другий множник 7, запиши добуток.
- Ділене 32, дільник 4, обчисли частку.
- Ділене 20, значення частки 10, обчисли дільник.
- Значення добутку 27, відомий множник 3, обчисли невідомий множник.
ІІ. Основна частина.
- Повідомлення теми уроку.
- Ознайомлення зі збільшенням або зменшенням числа у кілька разів.
Завдання 2 (с.128)
- Учні поклали на парту геометричні фігури.
Малюнок 1 – у верхньому рядку 2 кружечки, а під ним на 3 більше. Обчислюємо дією додавання
Малюнок 2 –у верхньому рядку 2 кружечки, а нижче під ним тричі по 2
Кажуть, що у нижньому рядку втричі більше, ніж у верхньому. Обчислюємо дією множення.
- Прокоментуйте дії учнів за малюнками 2 і 3
- Первинне закріплення
- Обчисліть число, яке на 4 менше, ніж 12, у 4 рази менше, ніж 12
- Ознайомлення з простими задачами на збільшення або зменшення числа у кілька разів.
Завдання 3
- Прочитай задачі 1 і 2.
- Чим вони відрізняються?
- Розвʼяжи задачі та запиши в зошит.
- Користуйся правилом:
Додаванням обчислюємо число, яке на кілька одиниць більше, ніж дане, а множенням обчислюємо число, яке у кілька разів більше, ніж дане.
Відніманням обчислюємо число, яке на кілька одиниць менше, ніж дане, а діленням обчислюємо число, яке у кілька разів менше, ніж дане.
ІІІ. Заключна частина
- Рефлексія.
- Про що дізнались на уроці?
- З якими задачами ознайомились?
- Домашнє завдання: с.128, розвʼязати задачі 3-4, у зошиті з друкованою основою виконати завдання на с.58
|