Українська мова 
Тема: «Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Розпізнавання тварини за її описом. Доповнення оголошення про загублену тварину за її описом» 
І. Вступна частина 
1. Бесіда 
– Що утворює текст? 
– Що можна дібрати до тексту? 
– З яких частин утворюється текст? 
– Чи можна частини тексту міняти місцями? 
2. Каліграфічна хвилинка 
Цц   цц   ццц   ци   ці   ця  лисиця 
3. Робота з текстом (усно) 
Прочитай текст, знайди зачин, основну частину, кінцівку. 
         Лисиця живе в лісі. 
         Вона поїдає мишей, зайців. Іноді вона краде курей і курчат. Найкраща їжа для неї – лісові миші. 
         Лисиця дуже хитра. 
Добери заголовок до тексту. 
4. Повідомлення теми уроку. 
– Сьогодні на уроці ми ознайомимося з різними видами тексту, навчимося їх розрізняти. 
ІІ. Основна частина. 
 - Робота з підручником (с.131)
 
 
Виконання вправ 1-3 
Прочитай тексти вправи 1. 
 - Що спільного в цих текстах?
 
 - Як автор розказує про Димка в першому тексті?
 
 - А в другому?
 
 - Допоможіть Ґаджикові визначити, який з цих текстів називається описом, а який – розповіддю.
 
 - Спишіть цей текст, який вам більше сподобався.
 
 
Фізхвилинка 
Виконання вправи 4 (усно) 
Прочитай текст. 
 - Про кого він?
 
 - Кого запряг Тико у свої нарти?
 
 - Що таке нарти?
 
 - Яким було катання?
 
 - Поміркуйте, це розповідь чи опис?
 
 - Добери заголовок до тексту.
 
 
Виконання вправи 6 (письмово) 
Розглянь малюнок, дай відповіді на запитання. Склади текст про білочку, зважаючи на подані питання. Придумай заголовок. Запиши текст у зошит. 
Виконання вправ 7-8. 
Прочитай оголошення. Визнач, який з песиків належить Родзинці. 
ІІІ. Заключна частина. 
 - Бесіда.
 
 
 - Що нового ви дізналися?
 
 - Як називається текст, у якому про щось розповідається?
 
 - Як називається текст, у якому щось чи хтось описується?
 
 
 - Домашнє завдання: с.132, вправа 9, вивчити правило (с.131)
 
 
Літературне читання 
Тема: «Наша гривня» (з журналу «Джміль») 
І. Вступна частина. 
Організаційний момент. 
Доброго ранку, сонце привітне! 
Доброго ранку, небо блакитне! 
Доброго ранку, пташки в вишині! 
Доброго ранку,тобі і мені! 
ІІ. Основна частина. 
 - Мотивація навчальної діяльності.
 
 
Каже «ж-ж-ж»,немов машина. 
В жовті смужки пузо й спина. 
На бджолу він схожий – 
Медонос не гожий. 
Як ужалить – буде біль. 
Звати ту комаху – … (джміль) 
 - Хто такий джміль?
 
 - Який «джміль»  буває ще?
 
 
 - Повідомлення теми уроку.
 
 
 - Сьогодні на уроці ми ознайомимося зі статтею «Наша гривня» з рубрики «Школа економіки» журналу «Джміль»
 
 
 - Робота із заголовком (с.126)
 
 
 - Прочитай заголовок. Що таке гривня?
 
 - Про що може йтися у статті?
 
 
 - Читання тексту.
 
 
 - Яка інформація була для вас новою?
 
 - Яку інформацію про гривню ви б хотіли ще отримати?
 
 
ІІІ. Заключна частина. 
 - Рефлексія.
 
 
 - З якою статтею сьогодні познайомились?
 
 - Де вона надрукована?
 
 - Яка інформація була цікавою для вас?
 
 
 - Домашнє завдання: розглянути вдома гривневі купюри, порівняти їхній зовнішній вигляд
 
 
Математика 
Тема: «Збільшення або зменшення числа на кілька одиниць» 
І. Вступна частина. 
1. Організація класу. 
 2. Каліграфічна хвилинка. 
– Запишіть усі двоцифрові числа, у написанні яких використовується цифра 4 
 - Математичний диктант.
 
 
 - Перший множник 4, другий множник 7, запиши добуток.
 
 - Ділене 32, дільник 4, обчисли частку.
 
 - Ділене 20, значення частки 10, обчисли дільник.
 
 - Значення добутку 27, відомий множник 3, обчисли невідомий множник.
 
 
ІІ. Основна частина. 
 - Повідомлення теми уроку.
 
 - Ознайомлення зі збільшенням або зменшенням числа у кілька разів.
 
 
Завдання 2 (с.128) 
 - Учні поклали на парту геометричні фігури. 
 
 
Малюнок 1 – у верхньому рядку 2 кружечки, а під ним на 3 більше. Обчислюємо дією додавання 
Малюнок 2 –у верхньому рядку 2 кружечки, а нижче під ним тричі по 2 
Кажуть, що у нижньому рядку втричі більше, ніж у верхньому. Обчислюємо дією множення. 
 - Прокоментуйте дії учнів за малюнками 2 і 3
 
 
 - Первинне закріплення
 
 
 - Обчисліть число, яке на 4 менше, ніж 12, у 4 рази менше, ніж 12
 
 
 - Ознайомлення з простими задачами на збільшення або зменшення числа у кілька разів.
 
 
Завдання 3  
 -  Прочитай  задачі 1 і 2. 
 
 - Чим вони відрізняються?
 
 - Розвʼяжи задачі та запиши в зошит.
 
 - Користуйся правилом:
 
 
Додаванням обчислюємо число, яке на кілька одиниць більше, ніж дане, а множенням обчислюємо число, яке у кілька разів більше, ніж дане. 
Відніманням обчислюємо число, яке на кілька одиниць менше, ніж дане, а діленням обчислюємо число, яке у кілька разів менше, ніж дане. 
ІІІ. Заключна частина 
 - Рефлексія.
 
 
 - Про що дізнались на уроці?
 
 - З якими задачами ознайомились?
 
 
 - Домашнє завдання: с.128, розвʼязати задачі 3-4, у зошиті з друкованою основою виконати завдання на с.58
 
 
		
	 |