Середа, 27.11.2024, 11:55
Вітаю Вас Гість | RSS

Наша нова адреса https://kzpetrivkazosh.ucoz.org/

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Каталог файлів


05.05.2021 2 клас
[ Викачати з сервера (23.9 Kb) ]04.05.2021, 20:00

 

Українська мова

Тема: «Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Розпізнавання тварини за її описом. Доповнення оголошення про за­гублену тварину за її описом»

І. Вступна частина

1. Бесіда

– Що утворює текст?

– Що можна дібрати до тексту?

– З яких частин утворюється текст?

– Чи можна частини тексту міняти місцями?

2. Каліграфічна хвилинка

Цц   цц   ццц   ци   ці   ця  лисиця

3. Робота з текстом (усно)

Прочитай текст, знайди зачин, основну частину, кінцівку.

         Лисиця живе в лісі.

         Вона поїдає мишей, зайців. Іноді вона краде курей і курчат. Найкраща їжа для неї – лісові миші.

         Лисиця дуже хитра.

Добери заголовок до тексту.

4. Повідомлення теми уроку.

– Сьогодні на уроці ми ознайомимося з різними видами тексту, навчимося їх розрізняти.

ІІ. Основна частина.

  1. Робота з підручником (с.131)

Виконання вправ 1-3

Прочитай тексти вправи 1.

  • Що спільного в цих текстах?
  • Як автор розказує про Димка в першому тексті?
  • А в другому?
  • Допоможіть Ґаджикові визначити, який з цих текстів називається описом, а який – розповіддю.
  • Спишіть цей текст, який вам більше сподобався.

Фізхвилинка

Виконання вправи 4 (усно)

Прочитай текст.

  • Про кого він?
  • Кого запряг Тико у свої нарти?
  • Що таке нарти?
  • Яким було катання?
  • Поміркуйте, це розповідь чи опис?
  • Добери заголовок до тексту.

Виконання вправи 6 (письмово)

Розглянь малюнок, дай відповіді на запитання. Склади текст про білочку, зважаючи на подані питання. Придумай заголовок. Запиши текст у зошит.

Виконання вправ 7-8.

Прочитай оголошення. Визнач, який з песиків належить Родзинці.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Бесіда.
  • Що нового ви дізналися?
  • Як називається текст, у якому про щось розповідається?
  • Як називається текст, у якому щось чи хтось описується?
  1. Домашнє завдання: с.132, вправа 9, вивчити правило (с.131)

Літературне читання

Тема: «Наша гривня» (з журналу «Джміль»)

І. Вступна частина.

Організаційний момент.

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, пташки в вишині!

Доброго ранку,тобі і мені!

ІІ. Основна частина.

  1. Мотивація навчальної діяльності.
  • Відгадайте загадку:

Каже «ж-ж-ж»,немов машина.

В жовті смужки пузо й спина.

На бджолу він схожий –

Медонос не гожий.

Як ужалить – буде біль.

Звати ту комаху – … (джміль)

  • Хто такий джміль?
  • Який «джміль»  буває ще?
  1. Повідомлення теми уроку.
  • Сьогодні на уроці ми ознайомимося зі статтею «Наша гривня» з рубрики «Школа економіки» журналу «Джміль»
  1. Робота із заголовком (с.126)
  • Прочитай заголовок. Що таке гривня?
  • Про що може йтися у статті?
  1. Читання тексту.
  • Яка інформація була для вас новою?
  • Яку інформацію про гривню ви б хотіли ще отримати?

ІІІ. Заключна частина.

  1. Рефлексія.
  • З якою статтею сьогодні познайомились?
  • Де вона надрукована?
  • Яка інформація була цікавою для вас?
  1. Домашнє завдання: розглянути вдома гривневі купюри, порівняти їхній зовнішній вигляд

Математика

Тема: «Збільшення або зменшення числа на кілька одиниць»

І. Вступна частина.

1. Організація класу.

 2. Каліграфічна хвилинка.

– Запишіть усі двоцифрові числа, у написанні яких використовується цифра 4

  1. Математичний диктант.
  • Перший множник 4, другий множник 7, запиши добуток.
  • Ділене 32, дільник 4, обчисли частку.
  • Ділене 20, значення частки 10, обчисли дільник.
  • Значення добутку 27, відомий множник 3, обчисли невідомий множник.

ІІ. Основна частина.

  1. Повідомлення теми уроку.
  2. Ознайомлення зі збільшенням або зменшенням числа у кілька разів.

Завдання 2 (с.128)

  • Учні поклали на парту геометричні фігури.

Малюнок 1 – у верхньому рядку 2 кружечки, а під ним на 3 більше. Обчислюємо дією додавання

Малюнок 2 –у верхньому рядку 2 кружечки, а нижче під ним тричі по 2

Кажуть, що у нижньому рядку втричі більше, ніж у верхньому. Обчислюємо дією множення.

  • Прокоментуйте дії учнів за малюнками 2 і 3
  1. Первинне закріплення
  • Обчисліть число, яке на 4 менше, ніж 12, у 4 рази менше, ніж 12
  1. Ознайомлення з простими задачами на збільшення або зменшення числа у кілька разів.

Завдання 3

  •  Прочитай  задачі 1 і 2.
  • Чим вони відрізняються?
  • Розвʼяжи задачі та запиши в зошит.
  • Користуйся правилом:

Додаванням обчислюємо число, яке на кілька одиниць більше, ніж дане, а множенням обчислюємо число, яке у кілька разів більше, ніж дане.

Відніманням обчислюємо число, яке на кілька одиниць менше, ніж дане, а діленням обчислюємо число, яке у кілька разів менше, ніж дане.

ІІІ. Заключна частина

  1. Рефлексія.
  • Про що дізнались на уроці?
  • З якими задачами ознайомились?
  1. Домашнє завдання: с.128, розвʼязати задачі 3-4, у зошиті з друкованою основою виконати завдання на с.58
Категорія: 2 клас | Додав: antoninapashkulskaya
Переглядів: 184 | Завантажень: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz