ЯДС 
Тема: «За якими прикметами дізнаються про прихід літа?» 
І. Вступна частина. 
Організація класу. 
ІІ. Основна частина. 
 - Повідомлення теми.
 
 
 - Сьогодні ми розпочинаємо вивчати новий і останній розділ «Людина і природа влітку». 
 
 
 - Робота з підручником
 
 
 - До нас в гості завітали пан Лісник та лікарка Кульбабка (с.123). Прочитайте, що вони нам повідомляють? 
 
 
 - Бесіда.
 
 
 - Про що ми дізнаємось, вивчаючи цей розділ?
 
 - А про що хочеш дізнатись ти?
 
 - Пригадай назви літніх місяців. Чому вони так називаються?
 
 
 - Перегляд відео https://youtu.be/Ld9zShdQvHE
 
 - Робота в зошиті з друкованою основою (с.82)
 
 
Завдання 1 – упиши в речення пропущені слова (користайся інформацією в підручнику на с.124) 
Завдання 2 –  познач зміни, які відбуваються в неживій природі з настанням літа. 
ІІІ. Заключна частина. 
 - За якими прикметами дізнаються про прихід літа?
 
 
Домашнє завдання: порівняй літо з іншими порами року. Дай відповідь на запитання: Які природні явища відбуваються тільки влітку? (усно) 
  
Болгарська мова 
Тема: «Мій буквар». Складання відповідей на подані запитання.  
– Ми закінчуємо вивчати буквар і сьогодні прощаємось з ним. 
 Прослухай пісню «Сбогом, букварче!» https://youtu.be/6E1FVEnzVhM 
Відкрий підручник на с. 108 
 Прослухай відеозапис https://youtu.be/fyCJavOk9bQ 
 Спробуй самостійно прочитай вірш «Прощаване с букварчето» (за потреби прослухай відеозапис ще раз) 
Використовуючи текст вірша дай відповіді на запитання (усно): 
– Какъв е твоят буквар? (Моето букварче е мъничко, любимо) 
– Какво научи от него? (Научах от него буквите) 
– Станахте ли добри приятели? (Да. Никога няма да забравя първия урок) 
  
Дизайн і технології 
Тема: «Великодні курчатка» (виготовлення курчаток за шаблоном)» 
Альбом «Маленький трудівничок» 
Виготов курчаток за зразком (с.85). Шаблони частинок курчатка на с.83. 
		
	 |