ЯДС
Тема: «За якими прикметами дізнаються про прихід літа?»
І. Вступна частина.
Організація класу.
ІІ. Основна частина.
- Повідомлення теми.
- Сьогодні ми розпочинаємо вивчати новий і останній розділ «Людина і природа влітку».
- Робота з підручником
- До нас в гості завітали пан Лісник та лікарка Кульбабка (с.123). Прочитайте, що вони нам повідомляють?
- Бесіда.
- Про що ми дізнаємось, вивчаючи цей розділ?
- А про що хочеш дізнатись ти?
- Пригадай назви літніх місяців. Чому вони так називаються?
- Перегляд відео https://youtu.be/Ld9zShdQvHE
- Робота в зошиті з друкованою основою (с.82)
Завдання 1 – упиши в речення пропущені слова (користайся інформацією в підручнику на с.124)
Завдання 2 – познач зміни, які відбуваються в неживій природі з настанням літа.
ІІІ. Заключна частина.
- За якими прикметами дізнаються про прихід літа?
Домашнє завдання: порівняй літо з іншими порами року. Дай відповідь на запитання: Які природні явища відбуваються тільки влітку? (усно)
Болгарська мова
Тема: «Мій буквар». Складання відповідей на подані запитання.
– Ми закінчуємо вивчати буквар і сьогодні прощаємось з ним.
Прослухай пісню «Сбогом, букварче!» https://youtu.be/6E1FVEnzVhM
Відкрий підручник на с. 108
Прослухай відеозапис https://youtu.be/fyCJavOk9bQ
Спробуй самостійно прочитай вірш «Прощаване с букварчето» (за потреби прослухай відеозапис ще раз)
Використовуючи текст вірша дай відповіді на запитання (усно):
– Какъв е твоят буквар? (Моето букварче е мъничко, любимо)
– Какво научи от него? (Научах от него буквите)
– Станахте ли добри приятели? (Да. Никога няма да забравя първия урок)
Дизайн і технології
Тема: «Великодні курчатка» (виготовлення курчаток за шаблоном)»
Альбом «Маленький трудівничок»
Виготов курчаток за зразком (с.85). Шаблони частинок курчатка на с.83.
|