Читання
«Мирилки. Загадки. Читання і відгадування загадок.
Д. Білоус «Загадки про розділові знаки»
с.25-26 – прочитати мирилки та загадки.
с.27 – прочитати та відгадати загадки про розділові знаки.
Подивись відео та відгадай загадки переглянути
Українська мова
«Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Правильна вимов слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах».
с.28-29
Вправа 1 – запиши у зошиті назви предметів, зображених на фото
( Гриб, гриби, верби, верба)
Постав наголос у записаних словах, підкресли букви, які позначають ненаголошені звуки [е], [и].
Досліди:
- У яких складах звуки [е], [и] вимовляються чітко? (у наголошених)
- Як вимовляються ненаголошені [е], [и]? (ненаголошений звук [е] у вимові наближається до [и]), ненаголошений звук [и] у вимові наближається до [е])
Вправа 2 (усно) – прочитай текст, правильно вимовляй виділені слова.
Вправа 5 – прочитай вірші, випиши виділені слова, підкресли букви, які позначають ненаголошений звук [е]
Вправа 7 – прочитай слова, які дібрав Ґаджик.
– Як можна назвати цю групу предметів одним словом?
Випиши слова з ненаголошеними звуками [е], [и], постав наголос.
(Човен, велосипед, катер, електричка)
З одним із цих слів склади і запиши речення.
Математика
«Додаємо і віднімаємо числа різними способами»
с.20
Завдання 2 – роздивись схеми ров’язування виразів двома способами, розв’яжи вирази зручним для тебе способом.
Повтори назви компонентів при відніманні (зменшуване, від’ємник, різниця)
Пригадай, як знайти невідомий компонент?
(Щоб знайти зменшуване, треба до різниці додати від’ємник.
Щоб знайти від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю)
Завдання 3 (усно)
Завдання 4 – виконай порівняння.
Обчисли та запиши в зошиті так:
5 дм 4 см + 2см ˂ 6 дм
5 дм 6 см ˂ 6 дм
Виконай завдання в зошиті на с.10
|