Природознавство . Тема. Організм людини. Системи органів тіла людини та їх значення для життя людини. Нервова система.
- Чому людина належить до живої природи?
- Наведи приклади органів людини.
- Яка система керує діяльністю організму.
- переглянути
- Опрацювати сторінки 142-144
- Виконати практичне завдання на сторінці 144.
- Виконати завдання на сторінці 54-55 ( в зошиті)
Російська мова.
Тема. Читаем молча. Отвечаем на вопросы текста.
- Прочитать текст.
ЖУРАВЛЬ
Радостно слышать весною крики журавлей в небе. Прилет журавлей обещает близкое тепло. Любит этих птиц наш народ. Много сказок и песен сложил он о журавлях. Журавль очень высок на ногах. У него большие крылья и длинные перья. Клюв журавля крепкий и острый. Гнездо журавль вьет прямо в ямке на поле. На сухую траву журавлиха кладет два крупных яйца. Молодых журавлят родители уводят в кусты или в камыши.
Раненый журавль бросается на спину и бьет собаку ногами и клювом. Один охотник потерял глаз, когда хотел схватить раненого журавля.
Теперь охота на журавлей в нашей стране запрещена. (По С. Аксакову.)
Ответить на вопросы:
1. Почему запрещена охота на журавлей?
2. Каков внешний вид журавля?
3. Где гнездятся журавли?
4. Чем опасен раненый журавль?
5.Как можно по другому озаглавить рассказ?
- Записать ответы на 2,3, и 4 вопросы.
Мистецтво. Тема. Природа і людина єдині. Мережка. Практична робота. Створення стрічкової мережки.
- Слухання пісні В. Сокальського «У гаю.»
- переглянути
- Виготовлення мережки
- Приготуй тканину у формі прямокутника
- Витягни нитки , щоб утворилася нитяна доріжка
- Підбери нитки
- На голку набери 3-5 ниток, обвий їх ниткою, знизу стягуючи у стовпчик
- Так продовжуй до кінця ряду.
|