14. 04 3 клас. Математика. Тема. Повторення і закріплення вивченого про частини. Розв’язування складених задач на 2-4 дії.
Відео - урок в ZOOM
Д\з № 1038, №1039, розв’язати задачі, повторити таблицю множення і ділення.
Українська мова. Тема. Дієслова, що означають завершену і незавершену дію.
Відео – урок в ZOOM
Д \з Вправа 359 , випишіть з вправи 358 виділені дієслова, поставте їх у майбутньому часі.
Літературне читання. Тема. Євген Гуцало. Прелюдія весни ( продовження)
переглянути
Які ще малюнки можна запропонувати до оповідання Євгена Гуцала? ( намалюйте)
• Перегляньте прочитане оповідання Євгена Гуцала. Визначте тему твору.
• Чи згодні ви з думкою, що письменник уміє спостерігати за природою, описувати її?
Природознавство. Тема. Опора тіла і рух. Опорно – рухова система. Розгадування загадок 1) Не годинник, а цокає.
2) Нескінченний потяг, що розвозить по тілу поживні речовини.
3) Коли ситий, він мовчить. Коли голодний — бурчить.
4) Орган дихання людини.
5) Повен хлівець білих овець. Що це за хлівець?
. Вивчення нового матеріалу
переглянути
. Робота за підручником (с. 144–146)
— Пригадайте, що таке система органів.
— Розгляньте малюнок 117. Знайдіть частини скелета на малюнку. Знайдіть їх у своєму тілі.
— Запам’ятайте! Скелет визначає форму тіла і разом із мускулатурою захищає внутрішні органи від можливих ушкоджень. Кістки скелету рухають м’язи.
Під шкірою людини знаходяться кістки і м’язи. Кістки складають скелет людини. Скелет і м’язи утворюють опорно-рухову систему людини. У скелеті людини 212 кістки. Скелет створює опору тілу та оберігає його чутливі органи: вони вкриті кістковими оболонками. Матеріал, з якого складається скелет, твердий, як бетон. Проте скелет відрізняється не лише міцністю, але і вражаючою легкістю. У дорослої людини його вага складає менше 1/5 ваги тіла.
Робота в зошиті – сторінка 56. Практична робота – сторінка 146 ( підручник)
|