16.04. 3 клас.
Природознавство. Тема. Травна система.
1. - Яка ваша найулюбленіша страва? Чому? - Щоб жити, працювати, а дітям – ще й рости, треба їсти й пити. Хліб, різні овочі, фрукти, молочні, рибні, м’ясні страви, фреші - містять усі потрібні для організму поживні речовини. (білки жири і вуглеводи) 2.Оголошення теми уроку. А чи знаєте ви, що відбувається з їжею в нашому організмі? Отже, тема нашого сьогоднішнього уроку «Будова травної системи». В ході роботи ви познайомитеся з органами травлення людини, дізнаєтеся, які функції вони виконують, і яких правил потрібно дотримуватися. – Ротова порожнина. Початок травної системи починається з ротової порожнини. Коли їжа, потрапляє до рота ми відчуваємо її смак язиком. Зокрема солодке – кінчиком язика, боковими поверхнями – кисле і солоне. Язик бере участь у процесі пережовування їжі та процесі ковтання. Подрібнення їжі здійснюють зуби. Починається процес травлення. – Стравохід. Далі розжована і змочена слиною їжа потрапляє у стравохід. Подолавши його за 5 секунд, опиняється в шлунку. – Шлунок. Шлунок працює старанно і повільно. Шлунок своїми стінками розтирає, перемішує змочену соком їжу. Перетравлена їжа поступово рухається до виходу зі шлунку і переходить у тонкий кишечник. – Кишечник. Тільки після того, як їжа перетравиться, шлунок випускає її невеличкими порціями до кишечника. Це – найдовший відрізок внутрішньої кухні. Тонкий кишечник у 3-4 рази довший від людини. - Печінка. Продовжується перетравлення їжі під дією речовин, які виділяють підшлункова залоза і печінка. У печінки багато завдань, і одне з них – очищення крові від шкідливих речовин. Протягом 6 годин їжа проходить тонку кишку. З тонкої кишки неперетравлена їжа потрапляє до товстої кишки. У товстій кишці їжа знаходиться 2 доби. За цей час з неперетравленої їжі до крові всмоктується вода, а непотрібні відходи виводяться через пряму кишку. Тут закінчується довга мандрівка спожитої їжі по нашій внутрішній кухні.
переглянути Опрацювати сторінку 149- 150 ( підручник)
Робота в зошиті ( сторінка 58)
Д\з . Завдання 3 , сторінка58 , в зошиті)
Російська мова. Тема. Слушаем сказку, соотносим рисунки и текст.
Аудиокнига « Лисичка – сестричка и серый волк» переглянути
Расскажите, что делала лисичка, чтобы добыть рыбку?
- А для чего деду понадобилась лиса?
- Как вы думаете, что чувствовал дед, когда подъезжал к дому?
- Сменились ли его чувства, когда он обнаружил пустой воз? Если да, то как?
- Как вы думаете, а какие чувства испытывала лиса, когда обманула деда?
- Кто из героев этой части сказки вызывает сочувствие? Почему?
Запишите текст стихотворения – зарядки в тетрадь и используйте при отдыхе.
Только в лес мы вошли,
Появились комары.
А впереди из-за куста
Смотрит хитрая лиса.
Мы лисичку обхитрим,
На носочках пробежим.
Волк вот рыщет быстро в поле,
Очень грозен он на воле.
Подражаем мы волчишке
Непоседы-ребятишки.
Но закончилась игра
И учиться нам пора.
-Мистецтво. Дорога до храму. переглянути
Слухання пісні Ю. Шевченка.С. Жупаніна « Писанка». переглянути
Практична робота. Створити власну писанку.( намалювати)
|