23 .03
Математика ( 3 кл.)
Тема. Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дії. Складені задачі на 2-4 дії.
Пояснення нового матеріалу:
- Якщо ділене збільшити в кілька разів, то і частка збільшиться в таку саму кількість разів:
24: 6=4 (24 х 2) : 6 =8
- Якщо ділене зменшити в кілька разів, то і частка зменшиться в таку саму кількість разів:
24: 6=4 (24 : 2) : 6 =2
- Якщо дільник збільшити в кілька разів, то і частка зменшиться в таку саму кількість разів:
24 : 6 =4 24 : ( 6 х 2) =2
- Якщо дільник зменшити в кілька разів, то і частка збільшиться в таку саму кількість разів:
24 : 6 =4 24 : ( 6 : 2) =8
Закріплення вивченого матеріалу
№ 926 ( усно)
№ 927 ( розв’язати вирази письмово)
Рзв'язати задачу № 928 ( спочатку знайти скільки сторінок залишилось прочитать)
Другу дію виконайте самостійно.
Геометричний матеріал (№ 930)
Д/з – № 931, № 932.
Літературне читання ( 3 кл.)
Тема. Творчість Юрія Старостенка. Дива в природі. Ю. Старостенко. « Хто це такий?». Навчальне аудіювання.
Пояснення нового матеріалу.
с. 132 ( прочитати статтю про Юрія Старостенка. )
Дати відповідь на питання:
- Де народився письменник?
- Коли і з ким переїхав він до столиці України ?
- Що змалечку любив Юрко?
с.132 ( прочитати оповідання « Хто це такий?»
- Переказати зміст оповідання.
- Визначити тему твору ( про що в ньому йдеться )
Навчальне аудіювання ( виконати письмово)
1. Про що писав Ю. Старостенко в своїх творах: ( 2б.)
а) про дітей;
б) про природу;
в) про шкільне життя.
2. Письменник народився: ( 2 б. )
а) в Україні;
б) в Польщі;
в) в Білорусі.
3. Яку назву має збірка письменника: ( 2б. )
а) Лісові пісні;
б) Степові розмови;
в) Лісові розмови.
4. Про яку рослину розповідається в оповіданні « Хто це такий?» (2.)
а) шипшину;
б) горобину;
в) ялинку.
5. Хто виліз на дерево їсти ягоди? ( 2б.)
а) білка;
б) сорока;
в) ведмідь.
6. Хто перемовлявся у лісі? ( 2б.)
а) хлоп’ята;
б) звірята;
в) дівчата.
Д/ з - с. 132 прочитати і переказати текст.
Трудове навчання ( 3 кл.)
Тема. Самообслуговування. Одяг і взуття. Інструменти та матеріали для оздоблення одягу ґудзиками. Практична робота. Пришивання ґудзиків з чотирма отворами.
Практична робота. Пришивання ґудзиків з чотирма отворами.
|