4 клас природознавство 29 квітня 2020р.
Тема: ЗАПОВІДНІ ТЕРИТОРІЇ ТА ОХОРОНА ПРИРОДИ КАРПАТ І КРИМСЬКИХ ГІР
1. Природнича розминка (перевір себе) відповіді усно
• Про яку частину України кажуть «легені України»?
• Яку частину України називають «житницею України»?
• Назвіть найбільшу річку України.
• Назвіть найвищу гору України.
• У якій природній зоні знаходиться наше село?
- Сьогодні ви дізнаєтеся більше про заповідні території та охорону природи Карпат і Кримських гір.
2. Робота за підручником (с. 155-160)
Читай та відповідай на запитання
— Що таке заповідники?
— З якою метою вони створюються?
— Розкажіть за малюнком 137-148 про Поліський заповідник.
— Що ви дізналися про Канівський заповідник?
— Розкажіть за малюнком 140-141 про заповідник Асканія Нова.
— Які рідкісні тварини мешкають у Карпатському заповіднику?
Прочитай «Бібліотечка природодослідника».
— Прочитайте і запам’ятайте висновки на с. 160.
3. Робота в парах (Залучи батьків та виконай завдання) усно
— Віднесіть до зоопарку або до ботанічного саду: дуб, кінь, корова, ялина, собака, троянда, соняшник, кішка, береза, подорожник, метелик, їжак, яблуня, банан, лисиця, кульбаба, олень, шипшина, черемха, черепаха, черешня, бджола, оса. Зоопарк: ...
Ботанічний сад: ...
4. — Чому необхідно охороняти природу?
Не тільки держава, але й ми з вами повинні дбати про охорону навколишнього середовища.
— Що для вас означає «охороняти природу»?
— Ми, люди,— частина природи. Саме природі ми завдячуємо своїм існуванням. І кожен із нас може зробити чимало, щоб покращити її стан. Хіба потрібні якісь закони, щоб не розкидати сміття, дбайливо ставитися до рослин і тварин, до землі? Ні, потрібні чуйне ставлення до нашої планети, елементарна порядніст ь і вихованість.