Вівторок, 17.06.2025, 06:25
Вітаю Вас Гість | RSS

Наша нова адреса https://kzpetrivkazosh.ucoz.org/

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів


4 клас 13 січня 2021р. Українська мова
[ Викачати з сервера (32.5 Kb) ]13.01.2021, 07:49

м

13.01 2021р. 4 клас

Українська мова

Тема. Вимова  та правопис найуживаніших у мовленні числівників

I.  Актуалізація опорних знань і вмінь учнів.

Каліграфічна хвилинка

Написання з’єднань од, над, дцять, слова одинадцять.

— Яка особливість вимови цього слова? Який склад є наголошеним? Складіть речення з цим словом.

II. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Проблемне запитання

— Урок української мови розпочався о 9.25 і триватиме 40 хв. О котрій годині він закінчиться?

Учитель. Щоб дати відповідь на це запитання, нам потрібно провести математичні підрахунки. А записувати словами здійснені операції навчимося, працюючи за темою «Числівник».

III. Сприймання та засвоєння матеріалу уроку.

Виконання вправи 258 (с. 112 підручника).

— Зіставте відгадки з малюнками, які подано до вправи. Запишіть відгадки в рядок через кому. Випишіть числівники, які відповідають на питання скільки? (Дві, сім).

 

IV. Застосування набутих знань і вмінь учнів.

1. Слово вчителя.

Учитель. Як бачите, усі навчальні предмети взаємопов’язані. На минулому уроці ми виконували творче завдання з математики, удосконалюючи правильну вимову числівників. Сьогоднішній урок не є винятком, адже ми будемо записувати словами математичні приклади.

2. Виконання вправи 259 (с. 113 підручника).

— Вирази на дію віднімання потрібно читати з прийменника від, бо ми віднімаємо від цього числа. Вирази на дію додавання починаємо читати з прийменника до, бо додаємо до поданого числа інше.

3. Виконання вправи 260 (с. 113-114 підручника). 

Словникова робота

Оксамит — тканина з густим коротким ворсом із натурального шовку або штучного волокна.

Усілякої всячини — багато всього.

Мовний аналіз тексту: • Визначте вид і стиль тексту. Назвіть ознаки, за якими ви це визначили. • Зачитайте слова, завдяки яким ви краще уявили описану картину в сні дівчинки Марійки. Назвіть, до якої частини мови вони належать. (Прикметники). • Укажіть числівники. Скільки серед них є кількісних і порядкових? • Поясніть написання слова Марійка. • Зачитайте речення із звертанням. Чи правильно записано речення у формі звертання? Поясніть розділові знаки. • Зачитайте окличне речення. • Зачитайте в першому абзаці речення, у якому числівник записано цифрою.

Додаткові завдання до тексту: • Перепишіть останнє речення, визначивши в ньому головні члени. • Доберіть до слова летючі спільнокореневі та розберіть їх за будовою. Яке явище відбувається в корені слова летючії (Чергування голосних і — е). • Провідміняйте словосполучення 3 столи, 4 зали (на вибір або по варіантах).

VI. Домашнє завдання.

Виконання вправи 261 (с. 114 підручника).

 

 

Категорія: Українська мова/література | Додав: ivanivasha2013
Переглядів: 146 | Завантажень: 5 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz